Vi använder två betalsystem klaran, stripe där dessa plattformar hanterar dina personuppgifter vid varje köp läs mer om dataskydd på deras hemsida
Vad ska jag tänka på när jag tar emot min försändelse hemma?
Kontrollera förpackningens skick.
Vid synliga skador, se till att föraren/budet noterar skadan.
Signera ditt leveranskvitto först efter att skadan har noterats.
Ta ett foto av kvittot och notera skadan eller se till att du har en kopia på annat sätt
Om kvittot är undertecknat utan skadesedel har du godkänt leveransen som oskadad.
Tänka på
kuban Speglar ansvarar inte för synliga transportskador som inte har anmälts till transportören vid leveranstillfället via skadeanteckning.
Vad ska jag tänka på när jag tar emot min försändelse på ett utlämningsställe?
Kontrollera förpackningens skick för synliga skador
I händelse av att spegeln har fått någon skada under transporten måste du kontakta oss vid det tillfället så löser vi det.
Efter att du hämtat din produkt kontaktar du oss inte dagen efter. Vi är säkra på att din produkt kom fram i perfekt skick.
Vi vet hur svårt det är att transportera våra produkter och vi arbetar ständigt med att förbättra vår förpackning och säkerheten för våra produkter men vi hjälper dig mycket gärna om du har några problem med våra produkter.
Returpolicy
Hos oss får du ett öppet köp i 365 dagar och du har möjlighet att returnera dina varor inom 14 dagar räknat från första leveransdagen av vår produkt.
Hur skickar jag tillbaka produkten/produkterna?
Du måste alltid kontakta oss innan du returnerar produkten.
Produkten måste vara förseglad i sin kartong för att kunna returnera den
Vi ansvarar inte för returkostnader
Vi är inte ansvariga om vår produkt skadas under returen, så det är viktigt att du kontaktar oss för att ge dig instruktioner om returen.
Du kan använda vilken transportör som helst för din retur så länge du kontaktar oss så skickar vi returadressen till dig.
Du har även en möjlighet att köpa denna tjänst av oss där vi ansvarar för allt det administrativa kring din retur. Du får givetvis information om vad det skulle kosta och hur det skulle gå till för just din retur då kostnaden och returhanteringen skiljer beroende på produkten storlek och vilken speditör som lämpar för returen.
När får jag tillbaka mina pengar?
När vi har verifierat att produkten inte skadades under returen och att allt är korrekt kommer pengarna att returneras inom 3 till 5 dagar.
Montering av badrumsspegel
Alla våra produkter levereras med skruvar för montering och en bruksanvisning Du kan även läsa fler instruktioner i denna länk https://kuban.se/monteringsanvisning/
Om du bor i stockholm,
du kan reservera en dag och en timme för vårt team att ta hand om monteringen här kan du hitta mer information https://kuban.se/bokning/